Amposta 2006 ha tingut 1.156 impactes mediàtics escrits durant la seva capitalitat cultural


La Capital de la Cultura Catalana Amposta 2006 ha tingut un total de 1.156 impactes mediàtics escrits, repartits en 159 mitjans de comunicació diferents, durant la seva capitalitat cultural, el que significa una mitjana de tres informacions diàries, segons que ha fet públic avui l’organització promotora de la Capital de la Cultura Catalana.
 
D’altra banda, també durant l’any passat, Amposta va ser la protagonista del programa televisiu C3, concurs de la Capital de la Cultura Catalana 2006, que es va enregistrar a Amposta, Badalona, Barcelona, Esparreguera, Girona, Lleida, Manresa, Mataró, La Seu d'Urgell, Tarragona, Terrassa i Vic. Aquest programa va estar produït pel Grup Estrader Nadal i distribuït posteriorment per Comunicàlia, a televisions de proximitat d’arreu de Catalunya.
 
De la seva part, el grup nordamericà Discovery Networks Latin America Iberia, amb seu a Miami, va emetre pels seus canals Discovery Channel, People&Arts, etc., a l’Estat espanyol i a Portugal, spots promocionals de la ciutat d’Amposta, en la seva condició de Capital de la Cultura Catalana, el que ha permès un notable coneixement de la Capital de la Cultura Catalana 2006 fora de Catalunya.
 
Finalment, Amposta també va ser la protagonista del concurs estiuenc “Capital de la Cultura Catalana Amposta 2006”, que durant el mes d’agost de l’any passat es va fer a través de diversos mitjans de comunicació de Catalunya i que va tenir una notable participació de persones d'arreu del país.

24-01-2007


© Organització Capital de la Cultura Catalana 2002-2017