Amposta 2006 ha tingut 645 impactes mediàtics durant el I semestre de la seva capitalitat cultural


La Capital de la Cultura Catalana Amposta 2006 ha tingut un total de 645 impactes mediàtics escrits, repartits en 119 mitjans de comunicació diferents, durant el primer semestre de la seva capitalitat cultural, el que significa una mitjana de 3,5 informacions diàries, segons que ha fet públic avui l’organització promotora de la Capital de la Cultura Catalana.
 
D’altra banda, també durant el primer semestre d’enguany, Amposta ha estat la protagonista del programa televisiu C3, concurs de la Capital de la Cultura Catalana 2006, que s’ha enregistrat a Amposta, Badalona, Barcelona, Esparreguera, Girona, Lleida, Manresa, Mataró, La Seu d'Urgell, Tarragona, Terrassa i Vic. Aquest programa ha estat produït pel Grup Estrader Nadal i distribuït posteriorment per Comunicàlia, a televisions de proximitat d’arreu de Catalunya.
 
De la seva part, el grup nordamericà Discovery Networks Latin America Iberia, amb seu a Miami, ha emès, pels seus canals Discovery Channel, People&Arts, etc., a l’Estat espanyol i a Portugal, spots promocionals de la ciutat d’Amposta, en la seva condició de Capital de la Cultura Catalana, el que ha permès un notable coneixement de la Capital de la Cultura Catalana 2006, també fora de Catalunya.
 
Amb motiu de l’acabament del primer semestre d’Amposta 2006, el president de l’organització Capital de la Cultura Catalana, Xavier Tudela, ha qualificat d’”excel.lent” la primera part de la tercera capital de la cultura catalana de la història, després de Banyoles 2004 i Esparreguera 2005 i abans no sigui el torn de Lleida 2007.
 
Tudela ha expressat que “a Amposta s’estan complint amb escreix els objectius previstos a l’inici de la seva capitalitat cultural. La cohesió ciutadana entorn la capitalitat, la gran participació social en la majoria d’actes que es duen a terme, la implicació de les entitats, la participació del teixit econòmic local en el finançament d’activitats, la promoció positiva de les Terres de l’Ebre que s’està assolint arreu el territori i la internacionalització de la cultura catalana a través d’Amposta 2006 són, només, alguns dels èxits de la primera part de la Capital de la Cultura Catalana d’enguany”.

06-07-2006


© Organització Capital de la Cultura Catalana 2002-2017