Discovery Channel finalitza diumenge la promoció internacional de la Capital de la Cultura Catalana Amposta 2006
Discovery Networks Latin America/Iberia, un dels més grans productors d’entreteniment basat en la vida real i una de les marques més reconegudes del món, acabarà aquest proper diumenge, dia 31 de desembre, la promoció internacional que ha estat fent de la ciutat d’Amposta, durant aquest any 2006, en la seva condició de Capital de la Cultura Catalana d’enguany.
La promoció es va iniciar el 24 de gener i ha consistit en l’emissió diària d’espots de 30 segons, en diversos idiomes, a través de Discovery Channel, el canal insígnia de Discovery Networks Latin America/Iberia, i d’altres canals, com ara People+Arts.
La promoció de la Capital de la Cultura Catalana Amposta 2006 ha estat possible gràcies a l’acord de col.laboració establert entre aquesta empresa nordamericana i l’organització promotora de la capital cultural.
Discovery Communications, Inc.
Discovery Communications, Inc. és l’empresa global líder de mitjans i entreteniment basada en la vida real. DCI s’ha desenvolupat a partir de l’entitat original, Discovery Channel, que va emetre per primera vegada als Estats Units d’Amèrica l’any 1985, fins arribar a assolir la seva estructura actual amb operacions en 160 països i territoris, i més de 1.300 milions de subscriptors actius. Fora dels Estats Units d’Amèrica, Discovery ofereix 14 marques internacionals amb distribució a 670 milions de subscriptors. A l’Amèrica Llatina els canals que es distribueixen són: Discovery Channel, Discovery Kids, Animal Planet, People+Arts, Discovery Travel & Living, Discovery Home & Health, Discovery Civilization, Discovery Science i Discovery Turbo; mentre que a Espanya i Portugal s’ofereixen Discovery Channel, People+Arts, Discovery Civilization, Discovery Science i Discovery Turbo. En conjunt, aquestes marques de televisió de Discovery arriben a un total de 75 milions de subscriptors acumulatius en 34 països, amb programes adaptats en cinc idiomes. Els propietaris de DCI són quatre accionistes: Discovery Holding Company (NASDAQ: DISCA, DISCB), Cox Communications, Inc., Advance/Newhouse Communications i John S. Hendricks, fundador i president de la junta directiva de la companyia.
27-12-2006 |